دانلود فیلم ایرانی
پیش از این مشغول داشتن بچه ها ، پیشکسوتان فیکس پیت (مارک والبرگ) و
الی (رز بایرن) شیرجه رفتن به دنیای مراقبت از بچه ها را بر عهده می گرفتند و سه
خواهر و برادر را به فرزند خود پذیرفته بودند: نوجوان مضطرب لیزی (ایزابللا مونر)
، کودک مضطرب خوان (گوستاوو کویروز) ) و ترور شایان ستایش لیتا (جولیانا گامیز).
چیزی در مورد ترکیبات خانواده فوری وجود دارد که فریاد عمومی می زند: مارک والبرگ ، کارگردان خانه بابا ، کمدی خانوادگی با آموختن ، احتمالاً مخاطب خود را در کانال 5 پیدا خواهد کرد. اما فیلم شان اندرس ، براساس تجربیات خودش در زمینه پرورش. کودکان ، به چیزی مانند والدین نزدیکتر از یک کمدی گسترده با حذفی هستند که دارای یک پیام cloying است. همه اینها خاموش نمی شوند ، اما برای اکثر اینها یک نمایشنامه کمدی جذاب و سرگرم کننده با قلبش در جای مناسب است.
با الهام از چهره های براق و شاد در یک وب سایت فرزندخواندگی ، بازسازی خانه های پیت (Wahlberg) و الی (بایرن) ، سعی می کنند با گرفتن یک کودک 5 ساله ، شروع به کار در گروه های خانوادگی کنند. توسط گرم کارن (اوکتاویا اسپنسر) و شارون عجیب (تیگ نوارو) اجرا می شود. در این سکانس های ابتدایی ، فیلم ها به والدین وناب می دهند که فرصت درخشش خود را به والدین بدهند - بهترین فیلم این مجموعه ایلیزا شلسینگر است که زنی به نام اکتبر جهنم بازی می کند که بخاطر The Blind Side به فرزند فرزند سیاه خود خم شده است.
سرانجام پیت و الی تصمیم گرفتند سه نفر از بچه های لاتینکس را به دست بیاورند: نوجوان جرقه ای لیزی (مونر) ، کودک متوسط آسیب دیده خوان (کویروز ، که برای مقدار کمدی بدنی که تحمل می کند) و کودک نو پا وحشتناک لیتا (گامیز). آنچه در ادامه می خواند ، نگاهی قابل پیش بینی اما دوست داشتنی در شادی ها و دردهای والدین بی تجربه و بچه های سخت جنگ است ، وقتی یک والد بیولوژیکی روی صحنه می رود ، به یک دهانه آخر حلقوی کار می کنید.
چیزی در مورد ترکیبات خانواده فوری وجود دارد که فریاد عمومی می زند: مارک والبرگ ، کارگردان خانه بابا ، کمدی خانوادگی با آموختن ، احتمالاً مخاطب خود را در کانال 5 پیدا خواهد کرد. اما فیلم شان اندرس ، براساس تجربیات خودش در زمینه پرورش. کودکان ، به چیزی مانند والدین نزدیکتر از یک کمدی گسترده با حذفی هستند که دارای یک پیام cloying است. همه اینها خاموش نمی شوند ، اما برای اکثر اینها یک نمایشنامه کمدی جذاب و سرگرم کننده با قلبش در جای مناسب است.
با الهام از چهره های براق و شاد در یک وب سایت فرزندخواندگی ، بازسازی خانه های پیت (Wahlberg) و الی (بایرن) ، سعی می کنند با گرفتن یک کودک 5 ساله ، شروع به کار در گروه های خانوادگی کنند. توسط گرم کارن (اوکتاویا اسپنسر) و شارون عجیب (تیگ نوارو) اجرا می شود. در این سکانس های ابتدایی ، فیلم ها به والدین وناب می دهند که فرصت درخشش خود را به والدین بدهند - بهترین فیلم این مجموعه ایلیزا شلسینگر است که زنی به نام اکتبر جهنم بازی می کند که بخاطر The Blind Side به فرزند فرزند سیاه خود خم شده است.
سرانجام پیت و الی تصمیم گرفتند سه نفر از بچه های لاتینکس را به دست بیاورند: نوجوان جرقه ای لیزی (مونر) ، کودک متوسط آسیب دیده خوان (کویروز ، که برای مقدار کمدی بدنی که تحمل می کند) و کودک نو پا وحشتناک لیتا (گامیز). آنچه در ادامه می خواند ، نگاهی قابل پیش بینی اما دوست داشتنی در شادی ها و دردهای والدین بی تجربه و بچه های سخت جنگ است ، وقتی یک والد بیولوژیکی روی صحنه می رود ، به یک دهانه آخر حلقوی کار می کنید.
دانلود
فیلم ایرانی
در میان پیوندهای ویژه ، کارگردان شان آندرس واقعاً جابجایی های تونالیک بین کمدی تند و تیز (دیک پیک shtick) و کلاس درجه اسلحه با نگاه جدی تر به سیستم پرورش ایالات متحده را متحد نمی کند. اما این بیشتر از نظر عملکرد برنده می شود. در حالی که وهبرگ روال معمول حساس اما مبهم را به خوبی انجام می دهد ، بایرن به ویژه به عنوان الی مضطرب و مضطرب مؤثر است. اما باغهای تزئینی اینجا به ایزابلا مونر ، انتخاب وهبرگ پس از همکاری با او در Transformers: The Last Knight ، به ایزابللا مونر می روند. او با خوشحالی و دلسردی نسبت به خواهر و برادرهایش ، شیرین و دلسوزانه خود را به یک نوجوان منتقل می کند ، سپس بی روح و عصبانیت برای سرپرستان خود عصبانی می شود ("شما فقط یک خانم سفید پوست دیگری هستید که می خواهد یتیمان خیریه را به کار بگیرد تا احساس خوبی در مورد خود داشته باشید!") به الی می گوید) لیزی گردترین شخصیت در این قطعه است و تا حد زیادی به مونر رسیده است.
در حالی که این امر به پایان شاد و اجتناب ناپذیر خود می پردازد ، خانواده فوری به اندازه کافی چشم تیز می دانند که می دانند آینده برای هر کودک پرورش دهنده بریده و خشک نمی شود. اعتقادش این است که قدرت عشق بی قید و شرط می تواند زندگی را بهتر کند ، اگر تنها برای مدت کوتاهی باشد اقناع پذیر ، دلچسب و واقعی است. و این فراتر از عمومی است
در میان پیوندهای ویژه ، کارگردان شان آندرس واقعاً جابجایی های تونالیک بین کمدی تند و تیز (دیک پیک shtick) و کلاس درجه اسلحه با نگاه جدی تر به سیستم پرورش ایالات متحده را متحد نمی کند. اما این بیشتر از نظر عملکرد برنده می شود. در حالی که وهبرگ روال معمول حساس اما مبهم را به خوبی انجام می دهد ، بایرن به ویژه به عنوان الی مضطرب و مضطرب مؤثر است. اما باغهای تزئینی اینجا به ایزابلا مونر ، انتخاب وهبرگ پس از همکاری با او در Transformers: The Last Knight ، به ایزابللا مونر می روند. او با خوشحالی و دلسردی نسبت به خواهر و برادرهایش ، شیرین و دلسوزانه خود را به یک نوجوان منتقل می کند ، سپس بی روح و عصبانیت برای سرپرستان خود عصبانی می شود ("شما فقط یک خانم سفید پوست دیگری هستید که می خواهد یتیمان خیریه را به کار بگیرد تا احساس خوبی در مورد خود داشته باشید!") به الی می گوید) لیزی گردترین شخصیت در این قطعه است و تا حد زیادی به مونر رسیده است.
در حالی که این امر به پایان شاد و اجتناب ناپذیر خود می پردازد ، خانواده فوری به اندازه کافی چشم تیز می دانند که می دانند آینده برای هر کودک پرورش دهنده بریده و خشک نمی شود. اعتقادش این است که قدرت عشق بی قید و شرط می تواند زندگی را بهتر کند ، اگر تنها برای مدت کوتاهی باشد اقناع پذیر ، دلچسب و واقعی است. و این فراتر از عمومی است
Comments
Post a Comment